Vad?

Jag känner familjer som inte låter sina tonåringar åka kommunalt,

Jag ser folk som kör bort dem som står o spelar musik på våra gator

Jag ser folk som gnäller på cannabis när dom själva dricker alkohol

Jag ser folk som gnäller på dom som kastar ett godispapper på gatan och själva kör bil

Jag ser folk som säger till dom som gör sig lustiga på stan



Folket försöker dölja det som gör oss till människor, ska alla leva som (dom som lever rätt?).

Dom som bor i villa och vägrar inse fel hos sig själv, middagen ska vara klar exakt tid då samlas familjen.

Le familjen, ni är väl lyckliga, gå och snacka skit på helgen om alla som ni inte gillar när ni dricker erat vin

Dina vänner vågar inte säga emot dig,

Skickar inte dina barn till vänner i förorten, du har ju läst tidningen

Du läser tidningen och med den så ser du världen.

Jag läste i tidningen att det där och det där inte är bra, hör hur patetiskt det låter

Och du är vuxen så du har alltid rätt! om någon säger något så är det fel om du själv tycker det.

Läser någon av er detta har du sagt för länge sedan att detta är en idiot,


Den idioten heter Tokko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0