MM asså drömmar är ju nice


Jag sitter på tunnelbanan på väg hem från någonting
helt plöttsligt kommer det en tjej med någon konstig stor väska,
till en början så lackar jag på att hon inte sätter sig någon annan stans
Men det vänder ganska snabbt och jag börjar snacka med henne,

Drömmen får en vändning
Jag går nu ensam upp på väg hem, men det är inget som är konstigt, har väl glömt henne
Men jag blir tydligen inte förvånad då hon sitter i mitt rum när jag öppnar dörren
-Tja säger jag
och sedan påbörjas någon skum konversation
jag börjar sjunga "Lonley Im Mr Lonley"
Tills jag märker att jag och denna tjejen har lika dana förlovningsringar

Aja drömmar är nice älskar skumm skit.

 Pis//Tokko

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hahah du är bara för bra Jocke.

2008-04-22 @ 10:48:37
URL: http://olssonc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0